неделя, 28 февруари 2010 г.

Началото

НАЧАЛОТО

С керамиката се срещнах преди 6 години - съвсем на шега. Много голямо беше учудването ми, че колкото повече време прекарвах на работната маса, толкова повече се откъсвах от настоящето и се забавлявах безкрайно с новото си хоби. Да не забравя да спомена и най-важното разбира се. С керамиката ме запозна моят най-добър приятел Иван, който вече беше заразен от магията на глината. Разбира се няма да пропусна и нашата учителка Кристина Бакларова. И така през тези години започна нашата съвместна и индивидуална работа. Тук може да видите повече:http://artebg.net/

Проектът Къщите се роди преди около 4 месеца съвсем спонтанно. И понеже съм човек, който не обича думи катоконцепцияи подобни, а и не съм от онези, които могат пишейки да изразяват това, което правят реших, че ще е интересно да разказвам заКъщитетук със снимки и малки коментари по тях. Ще се радвам, ако нещата, които публикувам събудят интерес във всеки разгледал този блог.

2 коментара:

  1. браво, имах идея за детско селище от къщички-цветя("Цветята на малката Ида") и приказни герои (както и анимационни), но това е чудесен начин за представяне на проекта, как не съм се сетила, при все, че мъжът ми е скулптор, а сега имаме и доста свободно време :)))
    едно голямо Благодаря!!!
    мисля, че ще се срещнем след време като напредна с изпълнението ;)
    :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се че ви харесва :)))И наистина ще се радвам да се срещем след време.Проекта ще бъде представен Септември тази година.Надявам се :))
    Сега съм в процес на търсене на точното място.Но съм почти обеден че почти съм го намерил.

    Поздрави и успех

    ОтговорИзтриване